.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست فراکسیون ورزش مجلس از سلطاني فر؛
آقای وزیر موضوع مهاجرت ورزشکاران را پیگیری کنید
شمال نیوز: نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: نمایندگان و فراکسیون ورزش از وزیر ورزش و جوانان خواسته اند مسئله مهاجرت ورزشکاران را پیگیری کند.

شمال نیوز: نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: نمایندگان و فراکسیون ورزش از وزیر ورزش و جوانان خواسته اند مسئله مهاجرت ورزشکاران را پیگیری کند.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم ساری در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با مهاجرت برخی قهرمانان در کشورهای دیگر اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که برای ورزشکاران و قهرمانان اتفاق افتاده کم لطفی و کم توجهی دستگاه های مربوطه است. اکنون بیش از مسائل مادی، معضل بی توجهی وجود دارد. به اعتقاد من در ورزش، از نظر ساختاری مبانی برای حمایت قانونی ورزشکاران وجود ندارد و این مسائل باعث شده که در بسیاری از ورزش ها به خصوص کشتی، تکواندو و ژیمناستیک، فرار ورزشکاران را همانند فرار مغزها شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا راهکاری وجود دارد که به مسئله مهاجرت ورزشکاران در دیگر کشورها ورود پیدا کنیم و این معضل حل شود، عنوان کرد: یکی از مطالباتی که هم نمایندگان و هم فراکسیون ورزش از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان داشتند، همین مسئله بوده است و او قول داده که پیگیر حل این مشکل خواهد بودد. فراکسیون ورزش بسیار مصر است که چالش های مربوط به مهاجرت ورزشکاران را بررسی و مطالبه کند، در مقابل وزیر هم ملزم است که خواسته های نمایندگان، فراکسیون و کمیسیون فرهنگی را مدنظر قرار دهد. امیدوارم که با ورود سلطانی فر اتفاقات خوبی روی دهد. ما هم پیگیر این مسئله هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.